Hair

Hej!

Jag sitter vid köksbordet och lyssnar på musik och är "bakvakt". Det är nämligen så att Jon har fått i hemläxa att baka muffins och mamma och pappa tyckte att jag kunde hjälpa till eftersom jag tycker så mycket om att baka. Och visst, det kunde jag ställa upp på. Så nu sitter jag här och svarar på frågor och så, jag behöver inte resa på mig så mycket heller som tur är. Har så jäkla ont i vaderna. Vi hade Friskis och Svettis, foxtrot, vals och bugg på idrotten idag och det var verkligen jobbigt. Speciellt i vaderna kändes det mycket under valsen, då man ska gå på tå och så, och det blir nog värre i morgon eller nästa dag... Jaja, det betyder ju i alla fall att det funkade ;)

Vad har ni hittat på idag?


Dagens låt:
White black boys - Hair
2011-01-19 @ 15:59:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0