Händelserik dag...

Nu har jag kommit hem efter innebandyträningen. Först var det låst när vi kom till idrottshallen, då bestämde vi oss för att åka till en annan hall och kolla om vi kunde vara där. Men där var det redan killar som tränade, så vi fick nycklar till den första hallen. Men gissa vad... de funkade inte. Men så hade en pappa fixat en nyckel som passade! Så vi gick in och satte upp sargen, en halvtimme efter den vanliga tiden vi brukar börja. Jag hann spela i typ 10 minuter innan jag fick näsblod. Så det var det jag kunde spela, inte mer. Pappa hämtade mig så jag fick komma hem, jag kunde ju inte spela mer. Var rädd för att det skulle komma igen. Ja, vilken dag...

Nu ska jag skriva på boken och lyssna på grymt bra musik!

See ya!!
2011-01-02 @ 20:15:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Haha, ja det var galet... men synd att du åkte så tidigt :/

2011-01-03 @ 21:25:58
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0