Oops

Oj, vad dålig jag har varit på att uppdatera! Jag tror inte att jag har skrivit nåt för att jag har typ glömt bort bloggen. Förlåt! Men jag ska ta tag i det där igen. Det är nog inte så farligt ändå, det var bara någon dag jag missade.

Nåja, igår var det ju första dagen i skolan och det var kul. Faktiskt. Jag trodde inte att det skulle bli tråkigt alls men det var vissa i min klass som var mindre glada över att behöva gå upp så tidigt. Visst, jag gillar inte det heller men det går väl om man får träffa sina underbara vänner! Det var ganska soft igår. Svenska, eget arbete x2 och idrott (som jag inte var med på p.g.a förkylning, men i morgon ska jag vara med, då det är innebandy!). Efter skolan, när jag kom hem, var jag heeeeelt slut! Det är faktiskt väldigt jobbigt att gå upp så tidigt, men men, jag får hålla ut.

Idag var det också en bra dag. Först hade vi matte, sen elevens val där jag hade valt filmanalys på engelska. Då ser man på en film och ska typ skriva en recension eller något liknande av den senare, inte vet jag, har aldrig haft det förut. Vi började se på Freedom writers som är en helt underbar film, så rörande och djup. Skriver en recension här på bloggen sen när vi har sett färdigt den! :) Efter lunchen hade vi slöjd de sista två timmarna. Då satt jag i soffan och broderade med fyra andra killar i klassen som stickade, trevligt! :D

Nej, nu ska jag inte babbla på här. När jag väl har börjat vet man inte när jag slutar, speciellt inte när jag inte har skrivit om mig själv på ett par dagar...


Dagens låt:
Pack up - Eliza Dolittle (Bjuder på en glad-låt, bara för att jag är glad, som verkligen piggar upp vardagen!)
2011-01-11 @ 19:46:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0