Paus

Ja, som ni ser på rubriken så kommer jag att ta en bloggpaus. Innan jag tar pausen ska jag lägga ut receptet på semlan och på tårtan jag bakade, sen kanske jag inte kommer att skriva något på någon vecka eller något. Det är nämligen så att det händer mycket för mig nu och jag mår inte så bra så därför orkar jag inte blogga. De flesta inläggen skulle i så fall blivit detsamma, typ "Hej, idag har jag varit irriterad. Jag mår inte så bra idag" m.m. Inte så bra exempel, men ni fattar. Så det är vad som kommer bli nu, inte så mycket bloggande. Det klart att jag kommer skriva nåt om det har hänt något roligt! Men bara så ni vet!
2011-01-26 @ 17:05:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Christine

Hur mår du egentligen, My? Tråkigt att höra att du inte mår bra. Har tänkt på att du sett lite "nere" ut på innebandyn och åkt hem och så. Hoppas inte att det något allvarligt bara. Du får nog mer energi och bättre mående, i takt med att dagsljuset återvänder? :) Kram

2011-01-26 @ 18:03:41
URL: http://christinehenriksson.blogg.se/
Postat av: Jennie (mamma till Sixten)

Moster finns här...Har väldigt bra öron för just systerdöttrar!! Och bussen går ju här förbi, fikan kommer stå på bordet!!!!

2011-01-26 @ 21:18:29
URL: http://franlagenhettillhus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0