Step up 3

Step up 3 handlar om Moose och Camille som börjar på college i New York. Där möter Moose Luke, som har en övningslokal och ett ställe för hemlösa dansare i en gammal fabriksbyggnad. Crewet the House of Pirates, crewet som Luke har startat, ska vara med i en battlekamp som kallas World Jam. Vem kommer att vinna? House of Pirates, eller deras största fiender House of Samurai?









Denna filmen var sådär. Jag älskar Step up 1, 2:an är asbra den med. Men denna var inte lika bra som jag hade förväntat mig. Ofta när de dansade så hade de ljudeffekter, vilket jag störde mig ganska mycket på. Annars dansade de sjukt bra och Luke var så jäkla snygg! Jag älskar Moose, han är så söt, och Camille, båda var ju med i 1:an och 2:an. Även MSA-crewet från 2:an är med, vilket jag gillade. Så den var helt okej, men inte den bästa av de 3.
2011-01-30 @ 18:24:44 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0