Tio frågor

Är du kittlig? Jag är väldigt kittlig under fötterna, precis som mamma, Jennie och mormor. Om jag blir kittlad har jag märkt att jag har en fantastiskt reflex som gör att jag sparka till den som kittlas. :P

Hur många barn vill du ha när det blir dags att tänka på det?
Jag tror att jag vill ha två barn, eller tre. Nej, jag tror att två räcker. En kille först och sen en tjej!

Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? Japp, tänkt för att jag ska det! Jag ska ha en liten diamant-liknande sten i näsan och sen ska jag även ha tre tatueringarna. Eller, jag har tre ställen där jag vill ha tatueringar. Höger handled, svanken och vänster axel. Så nu ska jag bara tänka ut några motiv och sen blir det att vänta tills jag blir 18 ;)

Vem är din bästa vän? Chitralekha Abel! :D

Använder du knark? Usch nä!

Vilken är den bästa bok du har läst? Jag vet faktiskt inte. Har läst så många bra böcker men om jag ska välja så blir det nog... nej det går inte! Gillar de flesta thriller/deckarböcker.

Hur ser du på fysisk träning? Det beror på. Jag klarar inte av att springa eller liknande p.g.a av att det är så sjukt tråkigt! Om jag ska träna så ska det vara kul! Så typ dans och sånt gillar jag, därför köpte jag en dansmatta ;)

Gillar du att sjunga? Oja! Sång är det som förgyller min dag. Okej, det lät mesigt. Nej men, jag ÄLSKAR att sjunga!!!

Tänder du på något ovanligt? Nej, det skulle jag väl inte tro. Vet inte riktigt vad exakt jag tänder på...

Vem vill du spendera resten av ditt liv med? Jag vet inte. Någon vill jag spendera resten av mitt liv med, men jag vet inte vem.


Bjuder på en gammal bild på mig, närmare sagt från september 2002.
Alltså var jag 7 år. Kolla gluggen!
2011-01-11 @ 19:46:30 Annat smått & gott Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0