Baka, baka, baka!

Har spenderat nästan hela min dag i Sörby och bakat inför morgondagen. För då smäller det! I morgon öppnar vi kaféet och jag är sååå laddad! Klockan 14 öppnar vi och vi har öppet till 18. Ni är välkomna att komma och fika hos mig på Sörbys naturhälsogård.

Annars så har jag kollat på fotbollsmatch idag. Julle, min kusin, skulle spelat mot Vessige idag men med det lättretade humöret han tydligen har ibland så fick han inte vara med idag. Han blev utvisad förra matchen och avstängd denna, så istället följde Felicia och Linn med och så satt vi där och kollade. Julle var där ändå så jag fick ju träffa honom också och prata med honom, vilket var längesen.
Sen åkte jag till Jennie och Patrik där vi skulle vara för att planera semesterresan till Løkken i Danmark som vi ska åka till nästa lördag. Så det har vart en trevlig dag. Men nu är jag trött och ska upp ganska tidigt i morgon, så nu tänkte jag krypa till sängs.
2011-07-01 @ 23:27:16 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0