Första dagen

Sitter här i soffan och är så extremt trött! Jag har ont i fötterna men det kändes lite bättre efter att jag hade tagit ett fotbad som min gulliga lillebror fixade åt mig. Det gick jättebra idag, fick in riktigt mycket! Så denna trötthet, som i och för sig är ganska skön på ett sätt, som känns nu är verkligen värt det. Det har vart så roligt idag och jag hörde från flera stycken som sa att det var gott, vilket är riktigt kul att höra! I morgon är det musik med River Valley Bluegrass så då blir det amerikanska pannkakor och efter erfarenhet från förra året så vet jag att det kommer bli ganska stressigt.
2011-07-02 @ 20:20:21 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: Christine

Kul! Grattis, My! Klappa dig själv på axeln och känn dig stolt :)

2011-07-02 @ 21:18:51
URL: http://christinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0