Gifts

Först måste jag bara säga till er som inte vet om det, jag har inte bloggat på över en vecka för att jag har spenderat denna veckan med min familj, Jennie, Patrik och Sixten i ett hus i Løkken i Danmark. Jag tänkte att, om ni är intresserade, så lägger jag ut bilder från de olika dagarna allt eftersom, så att inte allt kommer samtidigt, för vi har tagit extremt mycket bilder! Låter det okej?

Nu tänkte jag först och främst lägga ut bilder på de saker jag fick på min födelsedag förra veckan. Många fina saker som jag har önskat mig och också fina saker som jag inte har önskat mig. Jag är supernöjd med min födelsedag, som jag firade med släkten + Chitra. En toppenkväll!

Jag skär pavlovatårtan som jag har gjort. (Recept kommer snart)

Kameraväska

Filmer jag önskade mig, i alla fall Dear John och Burlesque (Recensioner kommer)

2 ear cuffs av familjen, väldigt fina, och pengar

Rosa graffitinagellack och nageldekorationer

Ett urgulligt cupcakes-ställ, servetter, en liten virkad/stickad kaka och bakdukar broderade av min kära mormor.

Önskad parfym, Flowing av Puma, och body lotion.

God choklad från Peters' konditori

Det var allt. Visst var det fina presenter, så sjukt nöjd! :)
2011-07-17 @ 22:14:19 Högtider! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0