Harry Potter and the deathly hallows: part 2

I denna sista och slutgiltiga filmen om Harry Potter händer det mycket. Harry, Ron och Hermione är fortfarande på jakt efter de sista horrokruxerna som Voldemort har lämnat små delar av sin själ i. Det sista slaget är också i denna filmen. Denna striden utspelar sig på Hogwarts och det är många som hjälper Harry men även Voldemort att fullfölja sina uppdrag.






Denna filmen är definitivt den bästa filmen av alla de åtta som har gjorts om Harry Potter. Den var spännande från första stund, med en liten tillbakablick från förra, och sen späddes det på. Den var sorglig, rolig, spännande... ja, allt! Jag kunde inte låta bli att gråta, och det var inte lite, till vissa scener vilket var ganska pinsamt. Men jag tror inte jag var den enda som grät till denna filmen. Den var så grymt bra! Denna kommer jag köpa så fort den kommer ut och ja, den kommer spelas några gånger på dvd:n här hemma ;)
2011-07-25 @ 22:10:53 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0