Stranden

Igår sov jag, Chitra, Edvin och Nicke över i min mormors badstuga på Skrea strand. När vi kom dit gick vi till Ica och handlade mat som vi senare, efter vi hade spelat minigolf, åt på stranden. Förresten, kanske kul för er att veta vem som vann. Typ för första gångem i mitt liv så vann jag, lite förvånad måste jag ta och säga. Kul var det i alla fall! Efter vi hade ätit tog vi en promenad i vattenbrynet och solen höll på att gå ned, det var så mysigt!
Idag är jag trött och har inte gjort särskilt mycket. Snart ska jag gå och lägga mig och försöka sova. Tomorrow is a big day! My birthday! :D








Chitra badade också, men hon fick ta bilden. Bara så att ni vet ;)
2011-07-07 @ 21:59:36 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: mormor

Först idag den 13 juli gick jag in och tittade på bilderna Du tagit på stranden.Dom var så fina.

Kul att det blev av att ni kunde använda stugan.

Moemor

2011-07-13 @ 15:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0