Bilder från konserten

Ja, igår var jag ju som sagt på konsert med Daniel Adams-Ray och det var nog den bästa kvällen på länge. Melinda, Elisa, Chitra och Ida var med och vi hade det mysigt. Vi fick jättebra platser längst fram, men tyvärr är det ju folk runtomkring som knuffas och har sig. Fram tills han började var det ganska stökigt men när han började blev det lugnare. Jag var så lycklig när jag stod där och sjöng med i låtarna och såg honom på scenen. Han är min absoluta svenska favoritartist och det var så härligt att få se honom på nära håll. Jag har fortfarande inte riktigt smält det än, men vad gör det? Det är ju bara härligt. Här kommer några bilder, de blev inte så bra men jag ska försöka få några från Chitra och Elisa som tog med sina Iphones, konstigt nog blir de bilderna bättre än de med min digitalkamera...






Jag kan inte få nog av honom!
2011-06-16 @ 11:34:48 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0