Skolavslutning

Nu ligger jag här i soffan och grejar lite med kameran och så. Tänkte lägga in lite bilder från skolavslutningen. Gud vad bra det blev! Jag och Chitra sjöng Firework med band bakom oss. Det gick jättebra och vilken härlig känsla det är att stå på scenen och göra det man verkligen älskar, samtidigt som publiken klappar med i refrängen. Så sjukt härligt!
Dock var det väldigt sorgligt och jobbigt att säga hej då till min underbara klass och lärare. Ett antal tårar föll, måste jag säga...

Jag ska försöka lägga ut några bilder i nästa inlägg. Sen lägger jag ut några bilder på kläderna som jag hade på läraremiddagen i onsdags och även kläderna som jag hade på mig idag.
2011-06-10 @ 13:24:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0