Slappdag

Hallå!

Oj, vilken slapp dag det har varit idag! Jag har sett på film hela dagen känns det som. Ja, i stort sett faktiskt. Jag har sett på tre filmer idag. Narnia (tredje filmen), Skönheten och Odjuret, och I rymden finns inga känslor. Alla filmer har jag sett innan men det var bara skönt att se på alla dessa bra filmer igen.

Chitra sov över här igår och vi spelade spel, såg på det grymt bra programmet Kvällen är din på tv4 och sen såg vi på filmen Monsters Inc. Vi hade mysigt med sånt där härligt "bästisprat" i mörkret, när vi hade gått och lagt oss. Jag älskar det pratet. Någon annan som håller med mig? ;)

2011-06-19 @ 18:23:35 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Det var mysigt! ;-)

2011-06-19 @ 21:01:47
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0