Stressigt

Ja, nu börjar pressen kännas av. På lördag öppnar vi kaféet för första gången och det är mycket nu innan som ska fixas. Igår hade jag, Chitra, Melinda och Elisa ett litet "möte" angående Chitras tidning (det blev inte så jättemycket prat om det men men...) och det var riktigt kul att få träffa dem alla igen! Vi satt på Stålboms i tre timmar och bara pratade, skrattade och hade det mysigt. Sen åkte jag och mamma runt i stan och handlade till kaféet.

Vi var hemma vid halv fem och halv sex skulle vi vara hos Sixten för han fyllde ett år! Det var så kul att få se honom öppna sina presenter och det var många! När vi kom hem la jag mig och tittade på The tourist till klockan 12 och efter det var jag så trött så att jag somnade direkt. Idag blir det en minst lika stressigt och intensiv dag, så nu ska jag slappa lite sen kör vi igång!


Note to myself: Ska skriva recensioner på Cornelis, Easy A och The tourist.
2011-06-29 @ 10:50:39 Sommarlov 2011 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0