Besviken, besviken...

Ja, vad ska man säga. Det enda jag kan säga är väl att jag är grymt besviken på resultatet i Melodifestivalen. Jag menar, det enda Eric Saade har är utseendet. Han är jäkligt snygg men låten är så tjatig så det är inte sant och texten är töntig och ja... Jag säger inte mer.
Idag har jag, mamma och pappa vart hos en liten bebis och hennes familj och fikat. Riktigt mysigt! Sen åkte vi till några affärer, bland annat Hemmakväll. Där köpte jag två filmer, var ute efter den ena men det var sånt där erbjudande så jag tog en till för 50 kronor. I alla fall så köpte jag Stomp the Yard 2 och en liten box med tre av Jennifer Anistons filmer. Sen hyrde jag Stomp the Yard (1), den gick inte att köpa annars hade jag gjort det, och bara för att jag hyrde en film så kunde jag köpa en kexchoklad för 1 krona ;)

Sen ikväll hade vi lite finalmiddag och hade trerätters. Jon hade hand om snacks, mamma hade förrätten, pappa huvudrätten och jag efterrätten. Jag gjorde en tiramisú, blev jättegott. Recept lägger jag upp i morgon.


2011-03-12 @ 22:41:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0