Eat, pray, love

Eat, pray, love handlar om Liz Gilbert, en gift kvinna som börjar fundera på om hennes äktenskap verkligen är bra. Hon känner efter och hon tänker och hon kommer fram till att hon har inte ett fullt så lyckligt äktenskap som hon trodde. Därför skiljer hon sig med sin man Stephen och ger sig ut på en jorden-runt-resa för att "hitta sig själv".







Jag tycker denna filmen var helt okej. Jag har sett bättre filmer med Julia Roberts. Jag var faktiskt ganska besviken, den var inte alls så bra som jag hade förväntat mig. De hade dock ett bra budskap, i alla fall fick den mig att tänka på olika saker i livet och på det sättet var den bra. Men den kändes halvgjord, men testa att se den, kanske ni gillar den?
2011-03-15 @ 10:08:25 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har läst boken och har filmen hemma nu. Ska försöka hinna se den i veckan. Kanske är en film som bättre passar en "gammal" tant som mig ;o)

Kram

2011-03-15 @ 11:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0