I won't back down

Har kommit hem nu och är heeelt slut! Idag hade jag och Chitra elevledd idrottsledd lektion och det gick bra. Jag är nöjd och det verkade som att Chitra var det också. Vi hade en 6:a och de var ganska livliga men sköna typer, pratglada och roliga. Så det var en bra klass vi fick! Det var dock lite rörigt med betyget så vi har inte riktigt fattat vad vi kommer att få, men vi ska kolla det.
Efter skolan så åkte jag och klippte mig och det blev bra. Det behövdes, topparna var slitna och jag var trött på min frisyr. Vi ändrade inte så mycket men hon klippte i alla fall luggen ganska mycket, så nu är det lite mindre "gardiner". Så jag är nöjd.


Kanske inte syns så tydligt men om ni tittar noga så är luggen kortare. Vad tycks? :)


Dagens låt:
I won't back down - Tom Petty and the Heartbreakers


Nej, nu ska jag gå och titta på Vänner, vi hörs!
2011-03-10 @ 17:44:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

Kom hit och hälsa på så jag får se den nya frisyren.

Mormor

2011-03-13 @ 19:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0