Mysig fredag

Rast, konstigt.. jag har börjat skriva mer när jag sitter i skolan. Är det bra eller dåligt? Jaja, jag uppdaterar i alla fall ;)
Idag fick inte jag komma hem efter skolan för pappa, han ska fixa med något, någon överraskning, jag vet inte. Så jag ska hoppa av med bussen hemma hos Jennie och så kommer mamma och Jon dit och så ska vi vara där tills pappa ringer och säger att vi får komma hem igen. Sen skulle Jennie var ensam hemma ikväll men istället ska hon följa med oss hem och äta och formodligen titta på Let's dance med oss. Det ska bli riktigt kul! Snacka om fredagsmys! :D
2011-03-04 @ 10:09:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter spännande och mysigt! Ha en skön helg!

Kram Malin

2011-03-04 @ 11:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0