Ojoj!

Lite dålig uppdatering men det känns som att det händer mycket nu och jag mår inte jättebra och så, så därför har jag inte orken att blogga. Men nu har jag ingenting att göra på rasten så jag tänkte att jag kunde skriva lite om vad som har hänt de senaste dagarna. How about that?

I måndags var jag ju då på intervju men om jag hade fått bestämma så hade jag inte kallat det för en intervju. Det var mer som ett informationsmöte. När jag kom dit fick jag fylla i ett par papper där det bland annat var lite mattetal man skulle räkna och sen ett par frågor om jobbet. Vad man skulle göra om detta och detta skulle hända osv. Sen fick vi (jag och tre andra sökande) gå in i ett litet rum där två av de som jobbar där berättade om vilka tider det kommer att vara, hur mycket man får betalt och allt sånt som har med jobbet att göra. De sa även att de kommer höra av sig i början på april, vilket är snart, så när jag har fått reda på om jag har fått det eller inte så lovar jag att skriva det här direkt i bloggen!

Förövrigt så har jag inte gjort så mycket. Igår åkte jag, mamma och Jon på en spontanresa till Gekås, jag blev så sugen på att titta på vårjacka och skor. Jag hittade både och + en jeanskjol och bh. Jag visar bilder på det när jag kommer hem!

Nej, nu börjar vi igen, vi ses!
2011-03-24 @ 13:19:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0