Vårkänslor!

Nu har jag äntligen fått dessa härliga vårkänslor! För det första så var det riktigt soligt och fint väder idag, för det andra spelade killarna king ute på skolgården idag i bara t-shirt, klart att jag var med! Att de bara var i t-shirt var lite galet eftersom det inte alls var så varmt, tycker jag i alla fall. Jag stod i kappan och en stor halsduk och frös. I alla fall så är det tredje vårtecknet snödropparna! Under våren brukar det växa hur många små blommor som helst under vårt stora "hängträd" på gården och nu har snödropparna äntligen börjat komma. Det är ett klart vårtecken för mig. Någon annan som märkt något annat härligt vårtecken eller kanske något liknande som mig?

Annars så har det vart en helt okej dag i skolan. Efter skolan var det kör och sen spelade jag piano. Jag har vart hemma i kanske en halvtimme och resten av kvällen kommer förmodligen att gå åt till att läsa igenom kemiboken. Vi har nämligen nationellt prov i kemi i morgon och jag fattar ingenting när det gäller kemi, så därför har jag inte lagt ner så mycket tid på att plugga, nu när det är dagen efter känns det ganska dumt gjort...
Jag fick också ett kul samtal idag. Jag ska på en intervju för ett sommarjobb som jag har sökt på måndag. Jag ska inte avslöja vad det är för något förrän jag vet om jag har fått det eller inte. Det ska bli spännande i alla fall! :)


2011-03-15 @ 18:09:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: F e l i c i a

Sv: Jag praoar i en etta i skogstorp! ;)

2011-03-16 @ 16:42:57
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0