Vårmys i solen

Jag vet, jag vet, dålig uppdatering. Men i lördags var vi knappt hemma och igår var Chitra här så då hann jag inte skriva. Men idag så har jag tid! ;)

Igår var då Chitra här och vi tog en liten promenad i vårsolen (äntligen är våren här!) och pratade om allt och inget, sen spelade vi Wii och såklart såg vi på film. Denna gången var det Ice Age 3, en härlig och rolig film!

Idag var en helt okej dag i skolan, med lite eget, lite svenska och engelska, och lite tittande på idrottslektionen som jag inte var med på. Jag börjar bli förkyld nu när våren kommer... Usch, tjock i halsen och täppt i näsan, jobbigt! Nu ikväll har hela familjen spelat lite Wii och det var riktigt kul. Och nu sitter jag med Buddha i knäet och chattar med ett par kompisar på fb.

Bjuder på några bilder från gårdagen och även en på Buddha som ser ut att ha det ganska bra ;)

Chitra gillar inte Whiskey vanligtvis men när han satt på
stenbänken så rofylld så såg han antagligen inte så läskig ut längre ;)


Whiskeys favoritplats

Buddhas favoritplats?
2011-03-07 @ 21:49:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Hjälp! Buddha stryps!

Nej, men tack för en trevlig dag :D

2011-03-08 @ 07:49:48
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej vad söt katt :D

2011-03-08 @ 08:09:46
URL: http://finest.se/minniewinnie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0