Inception

Inception handlar om James Cobb som jobbar med att stjäla information om människors innersta hemligheter. Sättet han gör det på är inte så enkelt som det kanske låter. Han går in i "offrets" drömmar och planterar en idé som senare kommer att hjälpa honom i hans brott. Detta tillvägagånssättet kallar han för Inception.









Denna filmen var riktigt, riktigt bra! Det är en actionfilm och det brukar inte vara min typ av filmer men denna.... WOW! Leonardo DiCaprio är helt enastående och jag har även fått en ny favoritskådespelare. Joseph Gordon-Lewitt, som spelar Arthur, Cobbs kollega. Han är så grymt snygg, något jag inte kunde sluta kommentera under filmens gång. Slutet på filmen var så spännande att jag satt och spände mig hela tiden. Det var nästan jobbigt, så spännande var det. Det enda som var negativt var att det var väldigt invecklat och det var ganska svårt att förstå vad hela grejen gick ut på. Först när uppdraget började så började man fatta. Den här rekommenderar jag till... alla! :)
2011-05-13 @ 21:39:02 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

älskar leo!

2011-05-16 @ 19:10:33
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0