God mat och fika!

Ja, nu har jag äntligen lust och ork att blogga så nu blir det ett inlägg om mat, typ. Nej, men tänkte bara uppdatera er lite. Igår var det ärtsoppa i skolan till lunch, vilket varken jag, Pernilla eller Mari gillade så vi gick till Stantons och delade på en pizza, vilket var supergott!

Idag var vår första lektion inställd så vi började 10.30 vilket var väldigt skönt. Så då var det matteprov som var ganska svårt, hoppas bara att jag får godkänt. Sen efter skolan köpte jag och mamma med oss fika från Stålboms, mums! Ikväll följer jag med familjen till Ätrasalen och gammeldansen för att samla in pengar till Jons skolresa. Jag vill inte vara ensam hemma. Så då blir det pizza också. Härligt! :)

2011-10-28 @ 16:50:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar både pizza och Stålisfika!

Trevlig helg på dig My!!!



Kram Malin

2011-10-28 @ 18:07:20
URL: http://malinsdiner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0