Inspiration? Nej!

Ja, usch! Jag vet inte alls vad jag ska skriva om här på bloggen. Det händer inte så mycket på vardagarna som är kul att läsa om så nu vet ni om det om det blir väldigt låg uppdatering. Finns det något som ni skulle vilja läsa om?

I fredags fyllde morfar år så då var vi där och firade honom, jag hade även gjort en tårta som han hade beställt. Ska försöka lägga ut ett litet recept på det snart. Sen i lördags sov Chitra över hos mig, vilket var efterlängtat och riktigt mysigt. Det behövdes och vi låg länge och pratade. Igår var vi hos Jennie, Patrik och Sixten för att fira Sixtens dopdag. Vi fick goda, nybakta tekakor med massa gott pålägg. Så helgen har vart bra!

Nej, nu ska jag gå och se på film och bara softa!
2011-10-24 @ 19:59:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

Jag skulle som många andra veta hur det är att gå i gymnasiet idag. Berätta om dina dagar,om teori.om praktik och om vad du tycker om ditt val du gjort.Det finns säkert människor som är mycket

intesserade av skolan hur det är idag.Samtidigt tränar du att skriva en berättelse.

Ett litet tips från Mormor.Jag ska sluka allt Du skriver

2011-10-25 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0