Äntligen fredag!

Godmorgon! Gick upp för en halvtimme sen och ligger och tittar på Magnum. Den serien är faktiskt helt okej, inte alls dåligt.

Idag börjar vi halv tio och istället för att ta bussen som går 8.20 så skjusar pappa mig vid nio så slipper jag vänta. Skönt!

Är det bara jag som har sovit dåligt inatt? Jag vaknade vid tre-tiden och hade jättesvårt att somna om. Det var ju fullmåne i måndags så kanske är jag lite efter och reagerar på det nu? Jag vet inte...

Jag har inte så mycket mer att skriva nu så jag bjuder på denna härliga låten.
2011-09-16 @ 07:33:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Tja, det var ju en rätt stor måne igår ;)

2011-09-16 @ 08:32:55
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0