Blåsigt värre

Har precis kommit in efter en promenad och shit, vad det blåser! Snacka om att det var jobbigt att gå i motvind, men det var nästan värre att gå i medvind. Det kändes som att man skulle blåsa bort vilken sekund som helst. Jag gick ut för att få lite frisk luft och kanske få bort huvudvärken som jag hade men när jag kom tillbaka hade jag nästan mer huvudvärk än innan jag gick. Jag trodde inte att det blåste så mycket när jag tittade ut innan men tydligen hade jag fel.

Ikväll blir det en lugn kväll med kanske en brasa och varm choklad. Mysigt!
2011-09-13 @ 17:59:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hej!

Nu har vinnaren av presentkortet hos smyckesboxen.se utsetts, kika in för att se om du vann.



Var gärna med i någon annan tävling också :D

2011-09-13 @ 18:57:10
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0