Laxmiddag

Igår var vi och Jennie, Patrik och Sixten bjudna till mormor och morfar på laxmiddag. Vi fick trerätters middag, bland annat morfars egenfångade och rökta lax. Mycket gott var det, jag tog lite bilder så här kommer några!

I välkomnsdrinken låg en fin isbit med en gurkörtsblomma, mycket piffigt! ;)

Laxen var faktiskt väldigt fin att titta på, och mycket god!

Efterätten bestod av olika frukter med en sås gjord på grädde och vit choklad. Mumsigt!

Jag körde på polkagris-detaljer igår med bland annat mitt nya graffiti-nagellack. Jag gillar det!
2011-09-25 @ 09:44:11 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Myskepyske är en polkagris, fast det har jag ju alltid vetat ;)

2011-09-25 @ 14:31:29
URL: http://chitras.blogg.se/
Postat av: Parama Abel <3

Fina kläder! Och med polkagris färgen, det är coolt och häftigt!<3 Har en bra dag mysan!:)

2011-10-02 @ 14:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0