Varberg

Ja, som jag har sagt så var jag ju i Varberg med Chitra igår och det var väldigt trevligt. Det blev lite inköp, jag hittade det jag ville ha så jag är nöjd. Så här kommer lite bilder.

Vi började dagen med att fika köpa fika på Espresso house eftersom affärerna inte hade öppnat än.
Mycket god cupcake måste jag säga!

Chitra köpte kaffe och jag köpte nypressad juice och cupcake :)


Jeansen köpte jag på Gina Tricot och de kostade 199:-/par.
Skärpet kostade 100:- på Vero Moda.

Koftan köpte jag på Vero Moda för 200:-

Ja, jag är väldigt nöjd över dagen. Tack Chitra för en mysig dag på stan! ♥
2011-09-11 @ 14:18:09 Nytt i garderoben Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Tack själv mysekpysek, det var awesome! <3

2011-09-11 @ 15:53:56
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0