EN HELG FULL AV VÄNNER

Igår följde jag och Pernilla med Mari hem efter skolan och sov hos henne. Vi var ute och gick i det lilla samhället Ätran, satt på bryggan och åt smällande godis (första gången för mig, och det var kul!), hade ansiktsmasker, målade naglarna och pratade. Det blev mycket skratt och vi hade det jättekul.

Om en timme ska jag till bästis och mysa med henne. Vi skulle egentligen sett Hungerspelen ikväll men det krånglade så det blir på tisdag istället. Ska bli jättekul.

Men här kommer några bilder från Instagram från gårdagen. Om ni vill följa mig där så heter jag myboketun och om ni ändå håller på så skulle jag bli glad om ni ville följa mig på twitter med. Där heter jag MyBoketun.


2012-04-28 @ 16:06:30 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer
Postat av: lena

Hej Mysan!

Är det okey att jag följer dej på

bloggen som jag gjort förut,och skickar

kommentar som jag gjort innan?

Kram från Mormor

2012-05-02 @ 22:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0