HÅLL I MIG OCH SLÄPP ALDRIG TAGET, TÄNK OM JAG FAKTISKT GICK AV


Hej!

Idag har vi i bageriet vart lediga från skolan då vår lärare skulle iväg på någon skolgrej i Stockholm. Det är ju alltid skönt att vara ledig, speciellt en dag mitt i veckan, men jag hade gärna vart det en annan dag då vi inte är i bageriet. Det är ju så kul! I alla fall så var jag så sugen på att baka och vi har så mycket Daim här hemma så det blev lite minikladdkakor med Daim i. Jättegott!

I morgon är det åter skola och vi börjar dagen med Nationellt Prov i svenska, skriftligt. Igår hade vi läsförståelse. Men det ska nog gå bra, jag är inte så orolig, än...

2012-04-25 @ 17:09:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0