I LONDON - DAG 3 & 4

Här kommer bilder från gårdagen och dagen!


Igår gick vi genom China Town och till Piccadilly Circus.

Vi var i det stora leksaksvaruhuset Hamleys på fem våningar och därefter på den fantastiska musikalen the Lion King. Den var så otroligt bra, bjöd på både tårar, fantastiskt sång och musik och många skratt. Den rekommenderar jag verkligen om ni ska hit. På kvällen var vi på Trafalgar Square och myste.

Idag har vi shoppat och jag har hittat några saker som jag är nöjd med (visar när jag kommer hem). Sen var vi på M&M's World där man kunde mixa sin egen godispåse. I de rören på bilden här ovan finns massor av M&M's i massor av olika färger. Och de på bilder är bara hälften av vad som fanns!

Vi var också på Hummingbird Bakery där vi köpte cupcakes. Otroligt goda var dem!

Jag tog en Red Velvet cupcake, så smaskig!

Vi var och kollade på the Tower of London och Tower Bridge.

Kvällsmaten åt vi på en asiatisk restaurang som hette Wagamama. Jag åt kyckling med ris och apelsinsås, riktigt gott. Det är en restaurang som jag rekommenderar till er som inte vill betala för mycket för god mat. Supergott!
2012-04-12 @ 21:51:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mormor

Oj,vad roligt att läsa om vad Ni varit med om.Jag känner ju igen dom platserna ni varit på och jag upplever dom igen genom Din berättelse. Jag är glad att Ni fått varit med om detta.

Kram från Mormor och Välkomna hem!

2012-04-12 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0