I LONDON

Hej! Nu är den tredje dagen påbörjad här i London och idag blir en shoppingdag mitt inne i London. I måndags när vi kom hit hann vi inte göra så mycket utan det blev en liten promenad vid the Thames och en måltid vid en mysig pub.
Igår var vi i Hyde Park, såg lite av vaktavlösningen och gick på Madame Tussauds. 4D-filmen där var jättecool! Och de där skräckkammaren var helt sjukt läskig. Jag ska inte skriva mycket mer utan här kommer bilder som summerar de här två första dagarna.


Ett par bilder från the Thames

Utanför puben vi åt på i måndags hängde en snara som var lite missplacerad, tycker jag. I går var vi och såg Big Ben.

Vi hälsade på ekorrar i St. James's Park och såg (så mycket som det gick) av vaktavlösningen.

Vi satte oss i Hyde Park och jag åt en jättegod kyckling och mango wrap från Harrods. Sen gick vi genom parken under de fina körsbärsträden.

På Madame Tussauds tog jag kort med Michael Jackson och kollade på alla andra fina dockor.


Det var allt för idag. Får se ifall jag kan fixa Internet i morgon med, så bjuder jag på bilder från idag och i morgon. Ha det bra!
2012-04-11 @ 09:38:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0