KÖPT I LONDON

Här kommer de kläder och andra saker jag köpte i London!


Nyckelringen är köpt på Harrods för £7.95 och det våriga nagellacket, som jag älskar, är köpt på Primark för £2.50.
(Primark är förresten ett stort varuhus på två våningar, i alla fall var detta det. Det är ungefär som Gekås fast det var mycket smalar gångar, fast lika mycket folk så det var ganska trångt.)


Dessa tröjor köpte jag på Primark. Den till vänster kostade £8 och de andra två £6. Jag gillar t-shirts med tryck, speciellt när de är så söta :)


Den här fian sommarklänningen hittade jag på en marknad vid Liverpool Street för £15 där jag fick med skärpet i priset. T-shirten köpte jag i en sån där liten souvenir för £9.99.
2012-04-14 @ 19:49:19 Nytt i garderoben Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0