MYS PÅ EN SÖNDAGKVÄLL

Sitter vid skrivbordet och tänkte börja skriva lite på skrivmaskinen. Har tänt ljus och har det allmänt mysigt. Igår var vi på Öströö fårfarm med Jennie, Sixten och Patrik och kollade på lammen. Sen på kvällen åkte vi hem till dem och fick god paella. Vi spelade också spelet Ryktet går. Ett riktigt roligt spel som kunde bli hur galet som helst, det gav många skratt. Är det någon som har testat det? Idag sjöng jag med kören på konfirmationen och efter det var jag och kollade på Jon när han spelade match. Tyvärr började det regna när vi körde dit så jag var dyblöt om fötterna när vi kom hem. Så det blev fotbad och sen ska jag gå och duscha, har inte fått upp värmen ordentligt än... Skulle laddat upp några bilder men kamerasladden funkar inte så det blir ett bildlöst inlägg idag. Ha det bra!
2012-04-22 @ 19:29:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin´s Diner

Så mysigt med Öströ fårfarm. Får nog ta en tripp dit snart.



Kram Malin

2012-04-22 @ 21:14:54
URL: http://malinsdiner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0