NATIONELLT SVENSKA PROV

Japp, sitter i sängen med musik på och gör en presentation inför morgondagen. Vi ska nämligen ha vårt muntliga nationella prov i svenskan i morgon. Det är faktiskt ingen fara med själva uppgiften, det är att stå framför klassen och prata som jag tycker är jobbigt. Men det ska nog fixa sig. Själva uppgiften är faktiskt ganska rolig. Den går ut på att "hålla ett tal" om en relation som man har till någon eller något. Jag har valt att berätta om min relation till musiken. Det ska bli intressant att höra på de andras i alla fall ;)

Den här låten beskriver ganska bra vad jag känner för musiken.

2012-04-16 @ 20:56:11 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Lycka till kompis! :D

2012-04-16 @ 21:41:44
URL: http://chitras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0