PÅSKPROMENAD

Hej!

Idag har vart en sån där lagom lugn dag. Det började med att jag inte kunde sova längre än till halv åtta i morse, lite surt men jag kunde ju ligga kvar i sängen och läsa efter jag vaknat i alla fall.
Efter det gjorde jag färdig ett arbete om vegetarianer, vilket var skönt att få det gjort.
Sen kom mormor och hämtade mig och så åkte vi till Vinberg och gick tipspromenaden med farmor och farfar. Det var väldigt trevligt och jag tycker det är kul, för vi har gått den promenaden ända sen vi var jättesmå så det är en mysig tradition. Jag vann lite härliga vinster också, kolla här nedan!


Två Sverigelotter, en stor Japp-choklad och en massa små chokladkaniner. På en av lotterna vann jag 25 kr, alltså en ny lott, den andra var en nit.


Igår tonade jag även håret, kanske inte syns så mycket men jag tycker att det syns lite att det är mörkare :)
2012-04-06 @ 18:31:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mormor

Vad mysigt att gå med Dej på promenaden idag. Vinner vi storkovan på våra lotter så beställer vi biljetter till solen. Den sista bilden på Dej själv ,den var så fin,,, men gjorde mej lite rörd för det var så längesen du var min lilla "gullhöna",men för mej är du det fortfarande.

Kram från Mormor

2012-04-06 @ 23:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0