PRAKTISKT PROV

Hej! Ligger i sängen helt utslagen och tänker inte resa på mig på några timmar. Kanske för att äta men inte för nåt annat, haha. Har haft praktiskt prov i bageriet idag och jag känner att jag har vart väldigt effektiv. Mellan kl 8 och 14 hann jag med att göra två tårtor, fem brödlimpor, en plåt brysselkex (gjorde mer men bakade inte av dem) och vetekransar som jag frös in istället för att baka av. Jag är ganska nöjd med betygen jag fick men nu har jag så sjukt ont i ryggen och fötterna. Så nu ska jag ligga här och titta ikapp de avsnitten av Big Brother som ja missade när jag var i London.
Ha det bra!
2012-04-18 @ 17:39:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0