GLASÖGONHJÄLP!

Igår var jag ju som sagt och provade ut bågar. Jag fick med mig två bågar med mig hem för att prova och här kommer några bilder på dem. Jag tänkte att ni kanske kunde säga vad ni tyckte om dem. Det är inte så stor skillnad på dem men det första paret är lite rundare och lite mer åt det guldiga hållet. De passar bra till min hårfärg. Det andra paret är silvrigt och lite kantiga så ajg är lite osäker. Som det är nu så blir det det första paret. Vilket par tycker ni om bäst?
 

 
2012-08-26 @ 07:41:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Chitra

Guldigt :)

Svar: Ja, det blir nog dem, tror jag :)
My Boketun

2012-08-26 @ 09:41:19
URL: http://chitras.blogg.se
Postat av: Felicia

Dom första tycker jag nog! Visa bilder när du provar dom på Mys! :D

Svar: Okej, bra då vet jag! Jag kanske visar med dem jag väljer på sen när jag har fått glas isatta och så ;)
My Boketun

2012-08-26 @ 12:21:38
URL: http://henrikssonfelicia.blogg.se/
Postat av: jeppe

Du vet .....

2012-08-26 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0