MATERIELL LYCKA OCH CHOKLAD

Hej! Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag måste kila till bussen. Idag har vi choklad och konfektyr i skolan och vi ska idag få lära oss hur man tempererar choklad bland annat. Jag är nöjd, så mycket som jag älskar choklad!
 
Annars har det inte hänt så mycket de senaste dagarna. I tisdags fick jag en ny dator, i skolan. En MacBook Pro, och jag var överlycklig.
Igår var jag med mamma och pappa på Gekås och handlade lite små saker, vi var mest där för att Jon fyller år på lördag så nu är jag färdig med den inhandlingen.
 
Det var väl allt jag hade och säga just nu. I eftermiddag ska jag försökte orka med att lägga ut någon bild på de nagellack jag köpte igår.
 


2012-08-30 @ 08:05:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0