RIX FM FESTIVAL

Idag har jag haft en jättebra dag i Göteborg med bästis. Vi var och kollade på massor av bra artister på Rix Fm festival som var där i samband med Kulturkalaset som har vart i Göteborg denna veckan. Det var mycket bra och jag är definitivt nöjd med denna dagen. 
 
Konferencier var såklart Roger, Titti och Ola.
Sen började Dead by April.
Sen var det Molly Sandén. En mycket snygg och talangfull tjej.
Moa Lignell.
Sons of Midnight. Ett band som kom ända från Australien och ett band som jag definitivt ska börja lyssna mer på!
Fina Lisa Miskovsky.
Lasse Kronér var där och tävlade i räkskalning mot Ola Lustig.
Min kändisförälskelse Darin som jag hade i 4-5. Ganska häftigt att se honom live då jag verkligen dyrkade honom när jag var mindre. Och han är bra!
Linnea Henriksson.
Efter henne kom Danny (som jag inte fick på bild pga all hoppande publik)
Och sen... Loreen!!
Avslutade denna underbara dag med fruktsallad och supergod milkshake från Starbucks. 
2012-08-19 @ 22:13:00 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0