ROCK ON

Hej! Idag har jag vart med familjen i stan där det har vart ett arrangemang som hette Rock On. Lokala grupper har uppträtt under dagen. Vi började med att gå in på Specsavers där jag skulle ha synundersökning och sen provade jag även ut ett par bågar som jag har med mig hem för att prova. Jag måste nämligen ha glasögon nu när jag ska börja övningsköra. (Lägger ut bilder senare.) 
Sen gick vi och kollade på Solteatern som sjöng och spelade jättefint, (har tyvärr inga bilder på dem). Sen gick vi och åt på Stålboms och efter det kollade vi på Damn Delicious. Ett jättebra rockband härifrån Falkenberg. De spelade akustiskt och längst ner i detta inlägg lägger jag ut deras senaste singel som akustisk. Otroligt bra!
 
 
 
 
2012-08-25 @ 16:53:00 Fotografering Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0