SISTA STRANDDAGEN

Idag har jag och Jon vart med mormor och morfar på stranden. Vi spelade minigolf, solade, badade och åt glass. Troligen den sista dagen på stranden innan skolan börjar igen. Nu ligger jag under en filt och fryser, solfrossa eller nåt...
 
Nu ska jag fortsätta att titta på OS-avslutningen, mycket bra måste jag säga. Hittills gillar jag Queen bäst, blir dock lite smått sorgsen när Freddie Mercury inte kunde vara med, med det ödet han gick mötes. Men sen blir jag faktiskt rörd när de visar bilder på alla vinnarna, med tårar i ögonen när de inser att de har vunnit guld i OS. Har ni sett något på OS nu i sommar?
 
2012-08-13 @ 16:54:28 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0