SJÖNEVADS MARKNAD

Igår var jag och kollade på när Jon spelade match. Sen åkte jag med mamma och mormor till Sjönevads marknad där vi gick runt lite och tittade och sen hjälpte jag dem stå och sälja våfflor. Det var dock inte det roligaste... Sen på kvällen var vi och grillade hos mormor och morfar.
 
Idag har jag tagit tillvara på kanske den sista lediga, soliga dagen genom att sola hela förmiddagen och sen åkte pappa med mig och Jon till Sjönevad igen. Jag såg ett par jättefina örhängen igår men jag hade inte tillräckligt mycket pengar med mig så jag köpte dem idag istället. Jag tycker de passar mig som älskar musik. Älskar dem!
 
 
2012-08-12 @ 17:57:44 Sommarlov 2012 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0