VAD HÄNDE FÖRRA ÅRET: AUGUSTI?

 
I augusti förra året var jag på Bornholm med Chitra. Vi badade, spelade minigolf och gick mysiga rundor. Jag lyssnade även på min favorit Daniel Adams-Ray när han sommarpratade. Jag bakade tårta till pappa när han fyllde år och såg massor med filmer, bland annat Jag saknar dig på bio med Chitra. Vi hade kick-out på sommarlovsentreprenörerna där jag fick hjälp att starta eget företagoch jag fick diplom+böcker och choklad för bästa marknadsföring.
Jag började gymnasiet och var så orolig och hade extrem ångest de sista dagarna innan jag skulle börja. Nu mår jag bra inför skolstarten och tycker att det bara ska bli kul att träffa kompisarna igen och sätta igång i bageriet!
2012-08-02 @ 12:05:13 Vad hände förra året? Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0