JULFIKA

Idag var jag hos Chitra för en julfika och julklappsbyte, som vi hade föra året. Vi bestämde oss för att det ska bli en tradition, och en mysig sådan!
 
Jag hade gjort chokladpannacotta med bärsås som vi fikade på.
Mellan prat och juklappsöppnade blev det även mycket gos med Chitras otroligt söta valpar. På bilden syns Signe (tror jag...)
Fick fina julröda paket av bästis.

I ett av paketen låg där en fin ram där jag kan hänga örhängen på, som Chitras mamma Lotta har gjort.
I det andra låg första säsongen av underbara Glee. Och på bilden bredvid kan ni se vad jag gav Chitra, ett egetdesignat mobilskal med Markus Krunegårdcitat (Chitras favorit just nu).
2012-12-23 @ 18:50:02 Familj & Vänner Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0