JULKLAPPAR

Tänkte visa alla fina julklappar som jag fick. En sak fick jag inte med på bilderna och det var ett rosa metspö, hihi. Älskar att min släkt vet hur mycket jag gillar rosa.
 
Grytlapp, två bakböcker som jag önskat mig, en pajform med löstagbar botten, knäckströssel och en makronbok + spritspåse med tyllar.
Tavlan till vänster var även den en önskeklapp, en tavla från ung cancer. Så himla fin. Sen hade även mamma fixat bilden som HN tog från musikalen, måste säga att de verkligen fångande en bra pose!
Önskade smartphonevantar från Rut & Circle, tygpåse från ung cancer och en rosa (!) värmeflaska.
Önskade mig även denna underbart rosiga och fina kamerarem från cochisedesign och även ett par rosa örhängen och ring som Jennie har gjort.
 
Är så nöjd över mina presenter och hela julafton. Det är bara så synd att det tar slut så snabbt!
2012-12-26 @ 10:03:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0