VAD KAN DU GÖRA ÅT ATT DU ÄR KÄR?

Var ju på konsert med Ulf Lundell fredagen innan julafton och trots att vi inte satt jättenära scenen och att det inte var det lättaste att ta kort så fick jag några halvbra. Något som var riktigt coolt var ljusshowerna. Det var ju olika ljus till alla låtar och samtidigt som det var ganska enkelt så var det väldigt effektfullt. Och även musiken är riktigt bra! Behöver inte säga mycket mer. 
 
 
 

Min favoritlåt med Ulf Lundell är "Hon gör mig galen". En låt som jag har hört och sjungt med pappa sen jag var liten. Och när han spelade den på konserten så verkade det som att fler gillade den. När han lät publiken sjunga reste sig håret på kroppen och allt var bara så häftigt! Det är svårt att beskriva men om ni vill höra så hittade jag hela låten på youtube.
 
2012-12-29 @ 21:45:07 Musik Permalink


Kommentarer
Postat av: Paps

En fantastisk kväll med en fantastisk dotter!!!
Kram

2013-01-02 @ 17:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0