Lugn lördag

Hej!

Väldigt segt nu med bloggandet men jag har inte något kul att skriva om. I alla fall så är nu den här veckan snart slut och enligt mig har den gått supersnabbt. Lite läskigt faktiskt, jag tycker att det kan saktas ner lite i alla fall.

Igår var en bra dag. Jag fick ett bra resultat på ett prov i livsmedels- och näringskunskapen som vi gjorde och efter skolan åkte jag och mamma hem till Jennie och Sixten och fikade där. Sen stannade jag där medan mamma var inne och klippte sig. Sixten var söt som vanligt och ville bli buren hela tiden.
På kvällen var det nästan bara musik i hela huset. Jag satt vid pianot, sen kom Jon in med gitarren och vi sjöng och spelade tillsammans. Efter det kom pappa och vi satt länge och bara spelade. Mycket kul!

Jag letade upp en video på youtube som lärde mig hur man spelar kompet till en av de bästa rocklåtarna genom tiderna. Don't stop believin' av Journey. Väldigt svår låt men den är så bra så man vill bara kunna den. Så här kommer den så ni får lyssna och njuta!

2012-02-04 @ 13:55:10 Musik Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0