NEW

Idag var jag en snabb sväng i stan med pappa och Jon och jag köpte ett par skor som jag hittade när jag var och fikade med Pernilla häromdagen. Mina skor som jag köpte för att ha i vinter har gått sönder och jag hittade ett par riktigt snygga skor med klack som jag älskade. Det kändes knappt att man gick i klackar och jag hoppas på att det ska gå bra att ha dem i skolan, är ju inte så van vid att ha klackskor i skolan ;-)

Vad tycks? 349 kr på Kullens skor.


Jag tänkte också testa på torr-schampo och värmeskydd till håret. Någon som har testat dessa?
2012-02-25 @ 17:55:23 Nytt i garderoben Permalink


Kommentarer
Postat av: Ofelia

Har också ett par sånna, hur sköna som helst :)

2012-02-25 @ 18:50:05
Postat av: Dellz - GÖR GRATIS HEADERS JUST NU!

Hoppas du får en awesome dag! :)

2012-02-26 @ 15:10:43
URL: http://bezzieochdellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0